محل تبلیغات شما

چگونه فروش بیشتری داشته باشیم ؟‌ این سوالی است که هر صاحب کسب و کاری، در طول زمان کاری اش حداقل یک بار پرسیده و به دنبال پاسخ آن در محافل مختلف، حتی در اینترنت هم بوده است. طبق آمار منتشر شده از سایت selz  فقط همین امسال، 80 درصد مردم، خرید خود را به صورت اینترنتی انجام داده اند. 
این آمار نشان می دهد که فضای اینترنت به محلی برای تجارت تبدیل شده و این حقیقت که رقابت در این فضا کار دشواری است،‌ خیلی غیر منتظره نخواهد بود. هر صاحب فروشگاه اینترنتی از این موضوع و چالش های پیش رو خود برای جذب مشتری آگاه است. 
اگر کسب و کار جدیدی را شروع کرده و محصولاتی منحصر به فرد برای فروش دارید، شانس بیشتری برای دوام آوردن در تلاطم این دریای مواج رقابت دارید اما اگر مانند خیلی کسب و کار های دیگر، رقیبانی قدرتمندتر از شما، ‌آینده کاری تان را تهدید می کنند،‌ این مطلب می تواند برایتان مفید واقع شود. تا انتهای این مطلب ما را همراهی کنید چرا که قصد داریم رازهایی برای طراحی یک وب سایت فروشگاهی سود آور را با شما در میان بگذاریم.

پارامتر های متعددی از جمله تجربه کاربر، پیشنهادهای تبلیغاتی و محصولات یا خدماتی که به کاربران ارائه می دهید، در جذب مشتری و افزایش فروش موثرند. اما تحقیقات نشان داده اند که یک پارامتر کلیدی وجود دارند که می تواند همه چیز را متحول کند و آن پارامتر چیزی نیست جز ساختاری که برای سایت تان در نظر می گیرید و روندی که کاربر از لحظه ورود به وب سایت تا زمان پرداخت طی می کند. به عنوان مثال جایگاه درست قرارگیری ارسال رایگان» می تواند تاثیر چشمگیری در تصمیم کاربر برای خرید یا عدم خرید از سایت شما باشد. در ادامه ، به معرفی معیارهایی می پردازیم که در نظر گرفتن آن ها برای هر فروشگاه اینترنتی به منظور افزایش فروش لازم است.

6 فروشگاه ساز برتر فارسی در سال 98

آموزش ساخت وب سایت حرفه‌ای {راهنمای قدم به قدم ساخت سایت}

فواید میوه‌های خشک و غلات برای کودکان

های ,سایت ,کسب ,افزایش ,پارامتر ,تواند ,افزایش فروش ,کسب و ,می تواند ,این مطلب ,در نظر

مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین ارسال ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

همراه با چهارده معصوم (عليهم السلام)ویار